davidnyman.blogg.se

Min träning...

Träningsvärk

Kategori: Allmänt

Fan vilken träningsvärk jag har från passet igår, brukar inte köra marklyft med studs utan vila några sekunder mellan varje repetition (så som det går till på tävling) och det verkar som den här metoden gav mer träning så att säga...
 
Nästa gång jag kör marklyft ska jag försöka få två, tre reps på 340kg med studs... Försöker ju givetvis att studsa så lite som möjligt.
 
Det bästa jag någonsin gjort e fyra på 330kg med stopp mellan varje repetion.
Det är svårt att avgöra vilken av metoderna man är starkast i, är nog olika för olika personer...
 
Jag somna vid tolvtiden igår och sov till elva i förmiddags. Då gick jag upp, käka frukost, drog en jätteproteindrink sen gick jag och la mig igen och sov 3 timmar till... Är nog "lite" sleten nu i alla fall...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: