davidnyman.blogg.se

Min träning...

Ben och biceps

Kategori: Allmänt

Idag blev det lite benträning följt av biceps.
 
Började passet med frontböj i smith. Förra veckan blev det här 6 på 120kg, idag gjorde jag:
6 * 100kg
6 * 120kg
8 * 140kg
12 * 100kg
Fortsatte sen med lårcurl och benspark. Körde här massa tolvor tills jag inte orka tolv "bra" reps.
 
Sen va det biccarnas tur att få stryk.
Z-stång curl: 12 * 50kg, 12 * 50kg
Hantelcurl: 6 * 25kg, 6 * 30kg, 6 * 35kg, 6 * 32,5kg, 6 * 27,5kg
Koncentrationscurl: 6 * 25kg i 3 set, sänkte sen flera gånger å kräma ur det sista.
 
Laddade som vanligt innan passet med Rage X2 och BCAA. Sen en stor proteindrink efter passet! Drack även flytande aminosyror under passet idag. Det funkade riktigt bra och trots att jag hade kört ben innan biceps så hade jag rejält muskeltryck kvar när jag körde biceps. Kände mig även piggare genom hela passet!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: