davidnyman.blogg.se

Min träning...

Nu är det dags

Kategori: Allmänt

Då börjar hårdträningen igen, har ju vart dålig ett par veckor! Ska börja köra tyngre nu, åt helvete med "deffen" men ska givetvis göra mitt bästa för att inte gå upp i vikt.
 
Började gå mer promenader för ett tag sen men fick direkt nån inflammation i båda hälarna... :(
 
Nu ska jag istället satsa på att slå ALLA mina rekord innan sommaren!!!
 
Idag tror jag att jag ska försöka mig på ett komigång pass, får väl se hur mycket jag tappat i styrka sen operationen...
 
Sist jag körde exempelvis axlar blev det ju rekord så det vissla om det när det gäller högrepsträning, 16 på 120kg i militärpress! Nu ska jag höja vikten till 140kg men det kommer nog ta ett tag innan det blir nåt rekord på den vikten. Personbästa där e 9 reps. Ska köra på 140kg tills jag klarar en TOLVA!!!
 
NU JÄVLAR KÖR VI !!!
 
Mycket Whey 80 med lite Kreatin monohydrat i drinkarna under dagarna, mycket mat och tung "STENHÅRD" träning, sen så ska jag visa vart skåpet ska stå till sommaren när Sveriges Starkaste Man börjar...
 
Innan passet idag laddar jag med:
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: