davidnyman.blogg.se

Min träning...

Bröst...

Kategori: Allmänt

Idag fick det bli ett bröstpass på gymmet.
Egentligen skulle jag kört rygg idag men har fortfarande för mycket träningsvärk i biccarna!
 
Det går bara bättre å bättre i bröst träningen, började passet i en pecdeck som är riktigt skön. Efter det blev det sned press i smith maskin, följt av hantelpress. Repsantalet låg runt 20 i alla set, mest för att jag inte vågar gå för tungt i bröstövningar.
 
Direkt jag vaknar på morgonen så tar jag 3 kapslar Anabolic BCAA, en Only One multivitamin och en stor protte, sen blev det pasta och köttfärs efter en stund.
 
Anabolic BCAA optimerar omedelbart nivåerna av cirkulerande aminosyror i blodet vilket hindrar muskelnedbrytning och stimulerar proteinsyntes i musklerna. Därför är det perfekt direkt på morgonen. Sen tar jag dom även precis när jag börjar träna för att garantera att musklerna aldrig är i ett katabolt tillstånd. Så motverkar dom även fysisk och mental trötthet under passet.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: