davidnyman.blogg.se

Min träning...

Morgonpromenad i skogen

Kategori: Allmänt

 
Blev ett kort oxå!!! Riktigt go luft ute så här års, och lagom temperatur för promenader. Jag lider verkligen på sommaren, gillar hösten mest av alla årstider.
 
Innan promenaden så drack jag kaffe å en stor proteindrink whey-80, sen en Ripped Hardcore för extra tryck i promenaden. Dom innehåller nästan 300mg koffein per kapsel plus massa andra saker som höjer fettförbränningen.
Målet är att komma ner till 160kg i kroppsvikt utan att tappa muskler.
 
Bröstpasset igår gick fantastiskt, så jävla kul att träna pattarna igen!!! Vikterna ligger på en nivå som gör att jag klarar ca 20 reps i alla övningar. Detta gäller hela kroppen.
Planen är att höja vikterna och sänka repsantalet sakta men säkert...
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grov! bara ösa på som fan nu samt hålla sig skadefri så kan det bli riktigt bra! du har ju helt klart potentialen att peta ner johannes årsjö från tronen!!

    Svar: Johannes e en svår nöt att knäcka, han e rankad tia i världen nu!
    David Nyman

    2012-09-26 | 19:21:24
  • Tobbe säger:

    Håller helt med om sommaren och att hösten är finfin...galet så jäkla stor du är!

    Hoppas du kan slippa skador nu med.

    Svar: Tackar, ja det hoppas jag oxå...
    David Nyman

    2012-09-26 | 22:37:19
  • Sebastian säger:

    Jävla bjässe, skulle va kul att se vilka vikter du kör med på passen och hur passen ser ut nu? när du kör högreps.

    Kör hårt!!

    Svar: Tackar. Jag får väl försöka få någon att filma mig lite på gymmet då!
    David Nyman

    2012-09-28 | 20:39:03

Kommentera inlägget här: