davidnyman.blogg.se

Min träning...

Nu jävlar...

Kategori: Allmänt

 
Fick paket från Gymgrossisten igår!
12kg Whey-80 choklad och 540 kapslar BCAA !!! Så nu borde jag klara mig ett par veckor i alla fall.. ;)
 
 
 
Träningen går riktigt bra nu så det gäller att fylla på med mycket bränsle så man inte blir övertränad!
Ligger riktigt högt i protein intaget nu. Fyra "STORA" drinkar om dan ca. 80g protein per drink, plus flera sorters aminosyror och en dubbel dos Bolt efter varje pass. 
 
Sen blir det ju en hel del mat oxå... Men försöker att inte äta för onyttigt, utan mycket istället.
En multivitamin varje morgon som täcker dagsbehovet av alla vitaminer och mineraler är ju givetvis ett måste.
 
Kroppsvikten går sakta neråt, vill inte att det ska gå för fort! Väger 169kg nu. Målet är att bara tappa onödig vikt. Sen är träningen mer inriktad på rehab eller högreps och pump, passar bäst när man försöker gå ner i vikt.
 
Armträningen i måndags gick sjukt bra, är lite roligt att köra högrepsträning med 30kg hantlar i bicepscurl, tror det blev ca 20reps per arm. Setet tar ju en stund när man kör alternerande och räknar till 40 innan man är klar!
 
Sen igår svängde jag bara förbi gymmet en kort stund och körde slut vaderna så jag knappt kunde gå till bilen efter passet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: