davidnyman.blogg.se

Min träning...

Nu ska jag lägga i en växel till..

Kategori: Allmänt

 
 
Hoppas han får till det nu till helgen.... Diggar Branch skarpt!!!
 
 
 
Dom här pojkarna är nog livrädda att jag skulle sadla om nu till byggning... hahahaha!
 
Va på gymmet igår och körde axlar och triceps å fan va bra det gick, måste nog berott på Lucas min svåger som va med å lekte springpöjk, hehe...
 
Ryggpasset från i fredags värker konstant i latsen, jaja, jag får väl manna upp då... "no pain, no gain"
 
Ligger på 3 stora proteindrinkar om dan gjorda på drygt 2 dl pulver och en halvliter mjölk, sen en dubbeldos Bolt direkt efter passet sen en bonus protte i vatten så det i alla fall blir drygt 100g rent protein direkt efter sista reppen e gjord.
Sen blir det en 500g kvargdrink varje kväll, precis innan jag lägger mig.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: