davidnyman.blogg.se

Min träning...

Bröst och axlar

Kategori: Allmänt

Körde bröst och axlar igår trots fruktansvärd värme...
 
Det kändes i muskelfibrerna att det va FÖR varmt så fick bli ett lättare pass så jag inte skadar mig. Hela bröstmuskulaturen va liksom öm...
 
Efter bänk körde jag flyes i maskin å det va samma här så fick hålla tillbaks på vikterna.
 
Tredje övning var militärpress och axeln blir bättre och bättre, trots vätskebrist gjorde jag samma resultat på 10kg mer än förra veckan, utan smärta i axeln vid full rörelse som jag inte kunde göra förra veckan!
 
Avsluta med utsida axlar som jag heller inte kunnat köra innan!
 
 
Under passet drack jag Vitargo Electrolyte Xtend och BCAA.
Direkt efter en rejäl dos Anabolic Bolt för att snabba på återhämtningen! Sen hemma så drack jag en protte.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: