davidnyman.blogg.se

Min träning...

Push pressar

Kategori: Allmänt

Fortsatte träningen idag på att bli bättre på att kicka upp vikter!
 
Körde ett ganska lätt pass, fokus nu e ju att bli smidigare och mer teknisk. Men förra gången va ju första passet på drygt 3 månader så då våga jag inte lägga på mer än ca 80kg men det räckte för att få SJUK träningsvärk! Är helt annorlunda att försöka explodera upp vikten istället för att råpressa den. Idag lade jag på 30kg till men det va ändå lättare än förra veckan, hehe! 
 
200kg ska upp i år! I alla fall med stång men förhoppningsvis även med stock!
 
Blev ett väldigt långt pass så jag drack mycket BCAA drinkar både under passet och direkt efter. Sen givetvis en stor proteindrink!!!
 
Laddningen idag bestod av AminosyrorFightburnKre-AlkalynArginine, L-carnitine plus CRAZE!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Hur fungerar SmartSupps BCAA?

    Mvh Andreas

    Svar: Det är ett pulver som du blandar i vatten och innehåller dom grenade aminosyrorna L-Leucin, L-Valin och L-Isoleucin. Det är dom aminosyrorna som tas upp snabbast i kroppen, vilket innebär att du omedelbart efter intag befinner dig i ett anabolt (uppbyggande) tillstånd istället för ett katabolt (nerbrytande) tillstånd. Passar perfekt direkt på morgonen, direkt före, under och efter träningen. Dessutom är det svingott och innehåller typ inga kalorier. Jag dricker det även mellan måltiderna så att jag ALLTID befinner mig i ett uppbyggande tillstånd.
    David Nyman

    2013-03-18 | 00:57:09

Kommentera inlägget här: