davidnyman.blogg.se

Min träning...

Pressar

Kategori: Allmänt

Var å träna pressar igår å allt jag har att säga om passet är att jag utan tvekan kommer nå alla mina mål och krossa ALLA mina tidigare rekord! 200kg i stock, here i come...
 
Körde jag Stocklyft och pushpressar! Avsluta passet med triceps och sen massa stretching! Träningen går fantastiskt bra nu men det är svårt att inte bli stelare när musklerna blir starkare så jag får stretcha mer å mer!
 
Jag brukar äta mat ca en timma före träning + 100g protein från en whey 80 drink! Sen efter 30min tar jag min pwo, sen under passet drack jag Vitargo Electrolyte Xtend och BCAA. Det är extremt viktigt att dricka mycket sånt för mig under mina långa, tunga pass! Sen en 100g protte direkt efter passet!
 
Laddningen bestod av AminosyrorFightburnKre-AlkalynArginine, L-carnitine plus CRAZE!!! Den vanliga blandningen. Jag har provat många pwo produkter och craze är bland dom bästa!
 
"Senaste informationen om produkten "Craze" från Driven Sports. Vid Droganalysenheten på SKL har ett beslag av produkten Craze undersökts. Det material som undersöktes innehöll inga enligt lag klassade substanser, vilket innebär att materialet inte bryter mot dopningslagen."
 
Foten var bättre än sist men jag ska införskaffa nya skor, mer anpassade för tunga belastningar. Funderar på typ kängor eller nått!
 
Styrkan i stock närmar sig rekord höjder... Trots att jag höjde vikten så var det lättare än sist! Det jag måste träna ordentligt på är att få in en liten kick utan att tappa balansen! Men det är allt en bra bit kvar till rekord vikter!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • maattee10 säger:

    Tjenare David!

    jag undrar när du ska kolla dina maxningar?

    vad du tar i styrkelyft RAW?

    hur har du blivit så stark?

    alltid lika roligt att läsa din blogg:)

    2013-04-19 | 19:32:08
    Bloggadress: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=198997
  • Simon säger:

    shit! 200 g protein i samband med träning, Hur mycket protte blir det totalt per dag? :P

    Svar: 500
    David Nyman

    2013-04-19 | 21:25:09
    Bloggadress: http://simzore.blogg.se

Kommentera inlägget här: