davidnyman.blogg.se

Min träning...

Axelträning på Apells Gym

Kategori: Allmänt

Har vart lite sjuk och öm i kroppen i några dagar nu, är antagligen övertränad men idag kunde jag inte hålla mig längre. Åkte å körde ett axelpass och trots att jag fortfarande har lite nackspärr och tycker synd om mig själv gick det riktigt bra.
 
Militärpress: 14 reps på 120kg (tangerat PB)
Utsida axlar: 6 reps på 30kg PB, 12 reps på 27kg
Baksida i kryssdrag
Baksida axlar med hantlar
 
När det kommer till baksidan har jag ingen koll på vikter, jag bara tar i som fan... Mer än halva tiden på gymmet går till baksidan!
 
 
14 på 120kg i militärpress...
 
 
 
6 på 30kg hantlar i hantellyft åt sidan...
 
 
 
 
Laddade innan passet med Rage X2 och BCAA. Sen en stor proteindrink och en banan efter passet! Frugan som va med å filmade idag passade på å ta ett kort när jag försökte få den värsta mjölksyran att släppa... HAHA
 
 
 
 
Fan va jag e stilig...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: