davidnyman.blogg.se

Min träning...

SJUK

Kategori: Allmänt

Till er som undrar varför jag inte bloggat på ett tag! 
 
Jag har fått en virusinfektion som drabbat hela kroppen, även hjärtat! Detta ledde till att jag samlade på mig vatten i benen. Först gjorde det ont som fan i benen sen svullna fötter och ben upp!
 
Det har blivit bättre med svullnaden men jag är inne på tredje veckan nu med feber, ont i halsen mm. Ingen träning i sikte än så länge i alla fall!
 
Har på det här vart med om en familje tragedi som är svår att komma över...
 
Målet har ju hela tiden vart långsiktigt med fokus på pallen 2013, men jag vill ju ändå va med å kriga i år så gott det går! Än så länge e det inte kört men vi får se! Vila va doktorns order så sent som igår!
 
Mycket vitaminer kanske hjälper! Har även beställt  GASP Branch 18'' wrist wrap!!!

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ronny säger:

    Krya på dig.

    Svar: Tackar!
    David Nyman

    2013-05-14 | 12:06:38
  • Ander S säger:

    Strikt lågkolhydratkost har diurektisk, vattendrivande, verkan och gör att vatten bundet i kroppen minskar med åtskilliga kg på några dagarna. Det hjälper hjärtat men du kan svimma om blodtrycket blir för lågt om du kombinerar med vattendrivande mediciner. En del kan även få kramp eftersom även salt och mineral försvinner samtidigt. Det undviks genom att ta tillskott av magnesium.

    För att stoppa infektioner är det viktigt med omega-3 (EPA och DHA) samt D-vitamin. Sola mitt på dagen, runt klockan 13, varje dag utan solkräm en halvtimme. Ät vildfångad fet fisk från friska hav, t.ex. sill!

    2013-05-15 | 12:15:18
  • Max säger:

    Krya på dig, hoppas du kan köra igång igen snart!

    2013-05-23 | 20:41:36
  • Matte säger:

    Hur mår du nu David? börjar bli lite orolig eftersom du varit sjuk i snart 2månader:(

    krya på dig, hoppas du blir bättre snart;)

    2013-06-15 | 15:37:54
    Bloggadress: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=198997

Kommentera inlägget här: