davidnyman.blogg.se

Min träning...

Anabolic Bolt

Kategori: Allmänt

Hann prova Anabolic Bolt  vid några tillfällen innan jag blev sjuk t ex. i Sjöbo och även efter det enda passet jag hann med innan det blev en resa till akuten...
 
Det är en återhämtningprodukt som man ska dricka direkt efter träningen. Anabolic Bolt innehåller endast 149 kcal per dos och passar utmärkt under diet!
 
Den innehåller en blandning av aminosyror, Vitargo och kreatin vilket är perfekt direkt efter ett hårt pass!
Jag kunde verkligen känna hur snabbt energin från Vitargon och dom grenade aminosyrorna kom in i kroppen efter passet. I vanliga fall är jag riktigt förstörd ett bra tag efter ett hardcore pass men Bolten tog bort det helt å hållet. Blev riktigt förvånad faktiskt...
 
Dessutom var den riktigt god!!! Kan verkligen rekomendera den starkt till alla som tränar seriöst.
 
Jag kommer fortsätta klunka i mig av Bolten efter alla framtida träningspass...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: