davidnyman.blogg.se

Min träning...

Vart sjuk och skadad...

Kategori: Allmänt

Dieten kunde börjat bättre...
 
Första promenaden jag gjorde slutade med en resa till akuten! Trodde jag bröt foten för jag hörde hur det "knaka" till i fotleden...
Men efter röntgen kunde dom ge beskedet "kraftig stukning" men inga skelettskador, fan vilken tur, tänkte jag direkt...
 
 
Sen efter jag vart på sjukhuset så blev jag magsjuk... Får alltid nån skit efter sjukhusvistelse!
 
Jaja, det är en vecka sen foten gick sönder nu och det känns mycket bättre redan så borde kunna börja gå lite promenader igen snart!
Tung benträning typ böj, mark, benpress eller "alla strongman moment" däremot får jag vänta lite längre med.
 
Har satt upp ett mål att under rehabhösten nu, gå ner till ca 150kg!!!
Vägde 175kg före Sjöbo och det var för mycket för konditionen framförallt, men har även märkt att jag blir starkare i marklyft runt 160kg kroppsvikt... Har med midjan och vinklar att göra!
 
Väger ca 168kg nu, men det är ju ingen "riktig" viktnergång då jag ej tränat nåt, utan gått ner pga sjukdom...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: