davidnyman.blogg.se

Min träning...

Axlar och triceps

Kategori: Allmänt

Blev utan tvekan ett av dom bästa passen någonsin idag! Power, pump, kontakt... Ja allt man kan önska sig från ett 2 timmar långt hardcore pass!
 
Axelpasset
Militärpress: 13 reps på 120kg i tyngsta set
Hantellyft åt sidan: 12 reps på 25kg, 10 reps på 27kg, 20 reps på 20kg
Körde sen baksida axlar med hantlar först, sen i kryssdraget. Värsta pumpen i baksidan NÅGONSIN!!!! Såg ut som jag hade en tennisboll under huden, hahahaha...
 
Tricepspasset
Z-stång till pannan: 12 reps på 40kg i 4 set, kort vila. Sista tolvan va stönig.
Pushdown med stång: 12 reps på 12 plattor (nästan hela magasinet) i tyngsta setet
Pushdown med rep: 10 reps 5 plattor i flera set
Sist tog jag en 10kg hantel och pumpa ur det sista i enarms hantel bakom huvudet...
 
Laddade innan passet med Rage X2 och BCAA. Direkt jag var klar blev det en stor proteindrink i vatten. Blev även en banan och ett extra gäng BCAA mellan axlar och triceps. Börjar känna mig lite övertränad tror jag, lite öm i leder mm. Kanske är på väg att bli sjuk... Jag har inte tid att vara sjuk nu när träningen går så bra! Får manna upp å träna i alla fall, eller hur Lucas!!! HAHAHA
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: