davidnyman.blogg.se

Min träning...

Axlar, Triceps

Kategori: Allmänt

Blev ett sjukt bra pass igår, trots att jag sänkt kalorierna rejält blev det ett rekord i militärpress (högreps)
17 reps på 110kg är jag väldigt nöjd med, har satt 15 reps på 120kg som mål nu när det är en högrepsperiod. Rekord innan på 120kg är 14 reps, MEN då vägde jag 10kg mer än nu!!!
 
Körde sen skiten ur resten av axlarna oxå, lägger mycket mer tid nu åt baksida axlar än vad jag gjort innan.
 
Avslutade passet med pushdown med både stång och rep. Pushdown är min favoritövning för triceps.
 
Har höjt intaget av aminosyror nu, det mesta är från Anabolic BCAA. Dom absolut bästa enligt mig.
 
Grenade aminosyror med extremt snabb absorbtion. BCAA-aminosyror ger en anabol signal för maximal muskeluppbyggnad samt motverkar mental och fysisk utmattning under träning.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: