davidnyman.blogg.se

Min träning...

Rygg

Kategori: Allmänt

Känns i träningen nu att jag dratt ner på kalorierna, fast å andra sidan har jag ju varit sjuk oxå!
 
Blev tunga latsdrag, lätt marklyft sen medeltung hantelrodd... Fick i alla fall rejäl pump i hela ryggen!!!
Avsluta passet med att kräma ur vaderna.
 
Jobbar på att komma ner i vikt och träna upp dom ställena som gick sönder i sommras... Blev sammanlagt 5 stora skador och ett gäng "mindre"... Sånt man får stå ut med om man håller på med Strongman!!!
 
Som alltid äter jag väldigt mycket protein, det mesta från whey-80. Sen tar jag Anabolic BCAA ett par gånger om dan. Och alltid före alla pass en bra PWO produkt, för tillfället kör jag Creatin Complete Hardcore. Sen Anabolic Bolt direkt efter passet.
 
Tar oxå Ripped Hardcore två gånger om dan nu, plus självklart Omega-3 och CLA...
 
 
 

Kommentarer

  • Sebastian säger:

    Kul att du är igång och tränar igen, vad är ditt pb i benböj?

    Lycka till med viktnedgången!

    Svar: Tackar, har gjort 300kg i knäböj utan dräkt!
    David Nyman

    2012-10-08 | 20:43:38

Kommentera inlägget här: