davidnyman.blogg.se

Min träning...

Traps, Ben och Vader

Kategori: Allmänt

Igår blev det ett kortare pass då jag hade bråttom på gymmet.
 
Började med traps med skivstång, körde här tolvor på 60kg, 100kg, 140kg, 180kg, 220kg sen pumpa jag ur i sista set och gjorde 30 reps på 180kg.
Sen blev det frontböj i smith, är väldigt försiktig här. Förra veckan stoppa jag vid 80kg, igår gick jag upp till 120kg men körde ingen benpress igår!
Avsluta passet med sittande vader, körde massa reps på 80kg i flera set. Tappa räkningen fullständigt!
 
 
Som vanligt laddade jag innan passet med Rage X2 och BCAA. Direkt jag var klar blev det en stor proteindrink.
 
Nu ska jag till gymmet å köra pattar!
 
 
 

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Tjena.
    Tänkte bara kolla, efter dina pass.. kör du bara med en ren protein shake då? ingen form av gainer med både kolhydrater och protein?

    //Andreas

    Svar: Nej det blir bara protein efter passet, däremot brukar det slinka ner ett par bananer under passet tillsammans med BCAA!!!
    David Nyman

    2012-10-27 | 09:50:11

Kommentera inlägget här: