davidnyman.blogg.se

Min träning...

Mark, böj och stockvändningar

Kategori: Allmänt

 
 
Tur att den inte e otymplig...
 
Körde mark å böj innan å allt utan bälte idag, ska bli intressant å se hur mycket träningsvärk jag får i bålen om inte annat! Efter jag hade kört säkert 8 set stockvändningar så värkte det verkligen i armarna!
 
Avslutade detta monsterpass med lätta Latsdrag och lätta bicepscurl för att pumpa ut det sista liksom.
 
Under passet drack jag  Xtend och SmartSupps BCAA, sen promenera jag hem (även dit) å tog en stor proteindrink och en portion pasta med en slags sås som liknar chili con carne direkt jag kom hem. Ska va rätt nyttig i alla fall! Tar även ALA till den måltiden.
 
Vet inte vad jag väger men det e mycket det e allt jag vet! Finns ingen våg som räcker... Vet att det finns vågar på sjukhus som går till 200kg! Rätt va det e så är jag där å då ska jag passa på att väga mig!
 
Detta passet skulle jag igentligen kört igår men efter jag tagit all laddning så fick jag förhinder. Kan säga att tre rågade skopor craze å sen inte träna va en skumm känsla!
Men idag så va det perfekt!!!
 
På fredag är det pressar... Så länge jag inte får influensan då, går tydligen överallt här nu!
 
Tack min älskade fru för att du följde med å filma å peppa mig, älskar dig!!!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anders S säger:

    Sjukhusbesök verkar onödigt för att väga sig.

    Hittade flera vågar med hyfsad kapacitet på nätet, bland annat Ellos.se, Medistore.se, Rusta.se och Tretti.se. Rusta billigast 149 kronor.

    Salter 9152 SV3R, Salter 9147 BK3R,
    Salter Personvåg Maxview Analyzer Max 200 kg

    Beurer Personvåg Glas GS211 GS211 Max 180 kg.

    Diagnostisk Våg Beurer BG 21 Max 180 kg.

    König Ultratunn digital personvåg Max 180 kg.

    Rusta personvåg med kroppsfettmätare Max 180 kg 149 kronor


    Svar: Tack för tipset om vågarna! Trodde inte det fanns såna "vanliga" vågar som gick till 200kg!
    David Nyman

    2013-04-09 | 09:02:14

Kommentera inlägget här: