davidnyman.blogg.se

Min träning...

Träna i fredags, sen sjuk

Kategori: Allmänt

Träningen i fredags va konstig...
 
Laddningen bestod av AminosyrorFightburnKre-AlkalynArginine, L-carnitine plus CRAZE!!!
 
När jag skulle kicka runt 100kg i stock under uppvärmningen så knaka det till i vänster fotled. Körde vidare ändå men kicken funka inte. Gjorde ont i foten varje gång jag skulle trycka ifrån.
 
Gick upp till 10kg mer med stocken än vad det va förra veckan men det blev i stort sett råpress.
 
Min kusin va med å träna men blev som tur va ingen film på skiten. Han sa att det såg ut som jag gjorde en pytteliten kick först, sen pressa... Kändes som jag inte fick nån stuns i kroppen när jag skulle kicka!
 
Sen gjorde det riktigt ont i höger handled vid utlåsningarna med stång! Styrkan va mycket bättre än sist men allt gjorde ont å kändes skit... Några timmar senare hade jag hög feber!
 
Känner mig bättre idag så ska nog inviga mitt nya bälte imorgon som kom idag från Wahlanders!
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anders S säger:


    http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article16571046.ab;jsessionid=65B29934E850D49F174DA9729D1EFE4F

    "Kosttillskottet Craze, som innehåller substanser som liknande metamfetamin.

    Nu säljer kosttillskottet slut överallt.

    – Det är inte utan risker eller biverkningar man tar den här typen av kosttillskott. Det finns folk som fått stroke och som har dött av kosttillskott med liknande substanser, säger Kai Knudsen, docent och drogexpert på Sahlgrenska sjukhuset, till SVT."

    Svar: Jag är inte så känslig för såna ämnen då jag har ADHD och äter Ritalin i hög dos som har liknande effekt som amfetamin! Plus att jag även har effedrin på recept pga ADHD:n!!! Effekten jag är ute efter med såna här pwo produkter är inte den uppiggande effekten eftersom den ändå inte biter på mig utan den ökade blodtillförseln i musklerna som ger en liten styrkeökning och ökad pump!
    David Nyman

    2013-04-10 | 02:44:49
  • Anders S säger:

    Om Craze på SVT:

    http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastmanlandsnytt/dopningsmedel-i-kosttillskott

    2013-04-10 | 02:47:47

Kommentera inlägget här: