davidnyman.blogg.se

Min träning...

Pluggar för fullt

Kategori: Allmänt

Nu e vårterminen igång och jag har börjat komvux igen. Avbröt ju förra terminen pga sjukskrivning. Nu ska jag ju iofs opereras igen men hoppas att jag kan klara studierna på distans medans jag återhämtar mig efter operationen. Tror operationen blir i nästa vecka. Riktigt jobbigt att bara vänta på det när det drar ut så på tiden. Hoppas verkligen att jag kan komma igång med träningen snart igen.
Målet e ju att tävla till sommaren.
 
 
Är drygt 2 månader sen jag träna nu, gjorde ju förra operationen i början på november.
7 november gjorde jag ju 16 reps på 120kg i militärpress vilket va ett personligt rekord. Går säkert fort tillbaka i styrka när jag kör igång igen. Det är ju trots allt inte så länge sen... Tror kroppen behövde vila och läka ut alla små skador i vilket fall!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: