davidnyman.blogg.se

Min träning...

Teknikträningen går bra

Kategori: Allmänt

Just nu kör jag ju ett nytt program där jag fokuserar på alla svagheter som jag har för att kunna göra bättre ifrån mig och slippa skador. Tidigare har jag ju råpressat 3 reps på 170kg, men nu tränar jag som fan på kickarna och har fått stora förbättringar på väldigt kort tid. Ska bli intressant att se hur det här slutar...
 
Kommer fortsätta att skriva om min träning men ska mörka formen lite nu framöver eftersom tävlingarna närmar sig...  
 
Ni får se resultaten på tävlingarna! ( Men några träningsklipp läcker nog ut lite då å då! )

Har ju haft ett uppehåll i träningen dels pga skadorna men framförallt så har jag haft problem med magen... Rejäl smärta (ätit morfin hela vintern), i fredags fick jag beskedet att det inte är urkules colit som jag vart jätte orolig för! Både min morfar och min morbror har nämligen det! Men dom kunde inte hitta ett enda spår efter det. Gjorde ju en koloskopi (mindre kul) för några veckor sedan!

Satsar stenhårt på att bli rörligare i kroppen nu så även när jag inte tränade så har jag stretchat nästan varje dag! Målet med min satsning är att toppa formen fullständigt till nästa år, även om jag givetvis tävlar även i år!!!
 
Anledningen till det är att jag haft så mycket skador och den nya tränings stilen tar ett tag att lära sig!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: